BEANIELAND & Madame Kitty

Wraz z marką Beanieland przygotowaliśmy dla Was konkurs :)

Chcecie wygrać świetną beanie? Ja mam model "Brooklyn" <3


Jest wykonana z dobrego materiału, jest elastyczna i zwraca uwagę !

Co trzeba zrobić?


1. Polub mój fanpage ! 
2. Polub fanpage BEANIELAND ! 


 + Napisz  w komentarzu odpowiedź na pytanie i BEANIE może być Twoja! :)

POWODZENIA ! :)

EDIT :

And the winner is: polka99sz@gmail.com 

Gratuluję, dziękuję wszystkim za udział i zapraszam na kolejne konkursy :) !

82 komentarze:

  1. Za co lubię beanies? Za to że świetnie wyglądają praktycznie na każdym, za fajny styl, za to że dobrze się w nich czuję i mogę wyrazić siebie.

    andrzej.szymendera@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu, w komentarzach mamy pisać odpowiedzi? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. beanie ma świetny styl. jest trendy. pomysłowi są projektanci czapek, wielki szacun dla nich. świetne świetne i jeszcze raz świetne!

    alexandra.14@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie ich za to, że robią zajebiste w swej prostocie czapencje, są otwarci na propozycje na nowe projekty no i oczywiści lubie ich za to, że dowiedziałem się o Beanie od idola ;)

    michal6911@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię beanies za swoją oryginalność i niepowtarzalność. Genialnie pasują do większości ciuchów, i jaram się nimi już od dłuższego czasu :D! Nawet utworzyłam wierszyk teraz :D :
    ,, Beanie miej,
    i się śmiej.
    Bo, gdy uśmiech dasz,
    cały świat masz.
    Die Young,
    it's just 'oh wow lovely'.
    Czapka jedna, druga,
    nie pobije jej szaruga:D,
    na każdą pogodę,
    nie musisz się pytać nikogo o ZGODĘ :D"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no majla zapomniałam : julia.mickiewicz@op.pl

      Usuń
  6. Nie lubie Beani , ja je kocham ! ♥ Za to , że są tak niepowtarzalne i oryginalne , pasują do wszystkiego i często wyrażają nasz nastrój (; Po prostu są idealne !

    OdpowiedzUsuń
  7. e-mail - mojazonaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię BEANIE za to, że są po prostu BEANIE!:)
    Są takie proste, ale zarazem inne niż wszystkie.
    Uwielbiam je, teraz właśnie zmieniam swój styl i wrzucam do niego takie właśnie rzeczy, min. BEANIE.
    Na razie mam tylko jedną lecz chciałabym bardzo mieć ich więcej! Kocham BEANIE!
    yepsin1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham je za to, że są rozpoznawalne, a ich krótki i treściwy napis rzuca się w oczy ;)
    + jest możliwość wybrania własnego oryginalnego napisu, a to chyba najważniejsze aby miec własne pomysły wyrażające w jakiś sposób siebie
    A co najwazniejsze dla mnie ! Mogę je nosic w kazdej porze roku, poniewaz głowa mi się nie poci :D !

    sonia.krowka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię je za to, że są po prostu BEANIE!
    Są proste, ale inne niż wszystkie niż inne! :)
    Pasują do każdej fajnej stylówki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię beanie za to, że są. Że znakomicie wyrażają mój styl i poniekąd to kim jestem. Są po prostu idealne i stworzone jakby dla mnie ♥♥♥ ! :* email: marti_p_98@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Beanies lubię przede wszystkim za to, że można je założyć zawsze i wszędzie, bez obaw, że nie będą pasować. Idealnie nadają się do rockowych stylizacji, ale mogą być także jedynie zaostrzeniem kobiecych kreacji. Lubię nietypowe połączenia, a do takich na pewno należy beanie + dziewczęca sukienka, czy płaszcz.
    Są zbawieniem w "leniwe dni", które miewam bardzo często. Nie muszę zwracać większej uwagi na to, czy moje włosy aby na pewno są idealnie ułożone, świeżo umyte i perfekcyjne. Po prostu narzucam na głowę beanie, która sama w sobie jest bardzo ciekawa bez wymyślnych fryzur.
    Do tego, najważniejsza według mnie zaleta, są super wygodne i przyjemne w noszeniu

    myboihazza@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Beanie ma po prostu 'TO COŚ' ! Przede wszystkim to źródło inspiracji do super stylówek ! Podkreśla charakter każdego ubrania a także osobowości. Sprawia, że najzwyklejszy sweter czy sukienka wyglądają ciekawie i oryginalnie. Must have każdego lubiącego wyróżniać się z tłumu :)



    nikola1910@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygladaja swietnie, sa oryginalne, mozan dodac do rockowej i slodkiej stylizacji :) Co by tu rozpisywac, sa wspaniale :p paulafrankiewicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię Beanies, bo są świetne- idealne dla każdego- młodszy czy starszy, a wygląda ok :D zakryje wysokie czoło i ogrzeje główkę. ;)
    Jeżeli jest na niej jakiś ciekawy napis to rzuca się on w oczy i ludzie się na ciebie patrzą i czytają co tam masz napisane :)
    Pasują niemalże do wszystkiego..

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię beanie, bo jest uniwersalna. Ma cudowny, praktyczny kolor, napis na niej umieszczony może odzwierciedlić dusze właściciela. Nigdy nie wyjdzie z mody, pasuje do sukienki jak i do zwykłych dżinsów . Nosząc ja, wyróżniasz sie z tłumu - nikt nie jest taki jak ty! Masz jedna i wciąż chcesz więcej, uzależnia, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu. CZY ZIMA CZY LATO, UBIERZ BEANIE! - KUP MI WIĘCEJ TATO!


    mail: winda97@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. o rany, nawet nie wiem co to beanies (wstyd mi :)),ale ta czapka do mnie przemówiła, i krzyczała "WEŹ MNIE, BĘDĘ TWOJA" wiem postanowiłam wziąć udział w konkursie (może tym razem szczęście się uśmiechnie). po za tym w każdej czapce wyglądam niestety fatalnie ;< więc może ta będzie dla mnie idealna

    OdpowiedzUsuń
  18. Beanies lubię za to, że są uniwersalne, modne, ładne i w zasadzie pasują do wszystkiego :) Mogą także przykryć moje nieułożone włosy. \
    lovexpucca@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Beanies cenie za prostote, ot zwykła czapka, ale ładna, idealny dodatek do podkreślenia stroju,dzięki niej nie muszę układać godzinę grzywki.:)


    Kinuchaklucha@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Beanies za to, że pasują praktycznie do wszystkiego, można nimi urozmaicać niemal każdą stylizację, według mnie dodają dziewczynom uroku. Gdy spaceruję po mieście, mimowolnie oceniam innych ludzi po ubiorze. Dziewczyny, które mają na głowach te czapki, od razu u mnie punktują (nie, żeby to miało dla nich jakiekolwiek znaczenie).
    Sama chodzę w swojej Beanie nałogowo, ale mam tylko jedną :(. Zawsze w gorsze dni, gdy patrzę w lustro, napis na niej poprawia mi humor, a gdy moje niesforne włosy odmawiają posłuszeństwa i nie chcą się ułożyć, nakładam czapkę i problem z głowy ;).

    olka236@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Beanies to powiew świeżości do polskiej mody. Bardzo proste, ale jednocześnie mega stylowe. Każdy napis ma swój wzór, który na różnych osobach przedstawia inną historię. Kocham minimalizm, a mała beanie z białym napisem, jest tym czego brakuje w mojej szafie.


    lovestory3@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Beanies lubie za to, że mają fajny pomysł na zwykłe czapki, które dzieki nim zamieniają się w coś niezłykłego, coś co pragnie każda blogerka, a także każda osoba pragnąca się wyróżnić na ulicy. Zwyczajna czapka zamienia się w wiosenny MUST HAVE i pozostaje naszym ulubieńcem na długi czas. Można pomyśleć nudna, czarna czapka, ale nie beanies zamiani ją w coś oryginalnego i niepowtarzalnego. Każdy przechodzień dostrzeże człowieka z nią na głowie. :)

    kkmyszkak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam beanies, bo ratują mne w każdy "bad hair day" ;) i to mega stylowy sposób <3

    wiktoria.maria.antonina@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwieelbiam beanies, bo dzięki nim nawet zwykła stylizacja może wyglądać bardzo ciekawie!
    Poza tym dodają uroku
    no i można je nosić o każdej porze roku! :D
    Więc nie ma co się rozpisywać,
    prostą zasadę przestrzegać
    czy zimno czy ciepło na dworze, z gołą głową nie biegać! XD

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwieelbiam beanies, bo dzięki nim nawet zwykła stylizacja może wyglądać bardzo ciekawie!
    Poza tym dodają uroku
    no i można je nosić o każdej porze roku! :D
    Więc nie ma co się rozpisywać,
    prostą zasadę przestrzegać
    czy zimno czy ciepło na dworze, z gołą głową nie biegać! XD

    OdpowiedzUsuń
  26. beanies- ich ponadczasowość i niegasnący styl pozwala na odzianie się w tą niby drobną- a jakże istotną ikonę trendu tryskającą dobrym smakiem i stylem.

    izunia.browarek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam beanies, bo według mnie są bardzo stylowe i przyjemne w noszeniu. Sprawiają że nawet zwykła stylizacja może wyglądać bardzo ciekawie! :)
    Poza tym dodają uroku
    no i można je nosić o każdej porze roku :D
    Więc nie ma co się rozpisywać,
    prostą zasadę przestrzegać,
    czy zimno czy ciepło na dworze, z gołą głową nie biegać! XD
    (ppaulinaaa1223@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czapkę Beanie uwielbiam za to , że jest uniwersalna.
    Pasuje do każdej stylizacji . Na nakryciach głowy znajdują się bardzo ciekawe napisy ;) Projektanci czapek są bardzo kreatywni i pomysłowi.
    Beanies jest niepowtarzalna , oryginalna i wygodna .
    Czapka ma sporo zalet ;) Wyżej wymieniłam kilka z nich .
    swag :D

    sylwiaxd@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  29. Za co lubię beanies..hm, może za to że jak jest zimno nie muszę wciskać na głowę grubych, welnianych,babciowych czapek które sprawiają że wyglądamy ala' maryna wyszła ze młyna. Myślę że są połączeniem wygody i modnego zimowego (i nie tylko) looku.
    blackheartpeople123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Za co uwielbiam BEANIES? To proste jak drut! Dzięki tym niesamowitym czapkom mogę idealnie przekazać ludziom moje myśli, intencje, przemyślenia czy po prostu osobowość. Są niezwykle oryginalne i jedyne w swoim rodzaju. Jako, że uwielbiam luźny styl, dodatek ten idealnie pasuje do każdych moich stylizacji. W szary, deszczowy dzień nie muszę martwić się o oklapłe czy mokre włosy. Wystarczy, że narzucę na głowę beanie i... problem z głowy! Na dodatek w jakiej stylowej metodzie! BEANIES to coś, czego w mojej szafie brakowało od dawna. Wreszcie nadeszła nowa, fashionowa era. To jest coś!


    rbroksanka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Czemu Beanie? Myślę,że każda osoba powinna mieć ją u Siebie w szafie, jest uniwersalna,błyszczy swoją prostotą i to jest w niej najpiękniejsze.Pasuję do luźnej stylizacji ale także do tej bardziej szykownej.
    Znakomicie sprawdza się na sesjach zdjęciowych, a napisy podkreślają naszą osobowość i charakter :D
    Większość osób kupuję beanies tylko dlatego,że są modne.Ja zdecydowanie pewniej czuje się w beanie i nosze je już od kilku sezonów,ale marzę o tej z napisem Die Young - szczególnie podobają mi się te "zacieki" na literkach ! pozdrawiam

    e-mail : zuzia_rykala@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Beanies, to czapki, które pasują do każdego, do każdego stroju, a również do każdej okazji. Dzięki nim człowiek jest modny, i oryginalny. Mają w sobie to coś, co przyciąga wzrok każdego człowieka. Stanowią nowy trend w modzie.
    Czy lubię te czapki ? Nie, nie lubię ich. Ja je kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zawsze byłam negatywnie nastawiona do czapek, ale przyszły ojciec moich dzieci powiedział, że jeśli nie zacznę nosić czapki to po ślubie nie będzie opuszczał deski po wyjściu z toalety :P Na początku go wyśmiałam ale potem uznałam, że to całkiem słodkie, że tak się martwi o moje zdrowie :P Długo szukałam czapki która by mi odpowiadała i właśnie wtedy trafiłam na beanie... ZAKOCHAŁAM SIĘ OD PIERWSZEGO WEJRZENIA! Są modne i wygodne, dodają urody i wygląda fajnie założone do ubioru sportowego jak i eleganckiego. Ponadto w przeszłości, po zdjęciu zwykłej czapki zawsze miałam strasznie naelektryzowane włosy, a z beanie nie mam tego problemu. Jak dla mnie najlepiej sprawdza się ona ze zwykłymi, miejskimi stylizacjami, a takie właśnie uwielbiam. Najczęściej noszę je do moro parki i wygląda to świetnie! Polecam każdej dziewczynie która jest niezbyt pozytywnie nastawiona do czapek, a równocześnie chce zastawać opuszczoną deskę po wejściu do toalety! :)

    mamtaksamojakty22@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię beanies za ich streetowy charakter. Za prostotę połączoną ze świetnym konceptem. Za minimalizm i podkreślenie atutów każdej dziewczyny, która je nosi.
    deskoolka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Za co lubię beanies, proste . Ich czapki są cudowne każdy znajdzie coś dla siebie. Są teraz modne więc nawet chłopak może sobie taką kupić . Jakość jest cudowna, osoby które je tworzą mają ciekawą wyobraźnie :D
    mam bloga ale jak coś podam email : aniamizip@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Dla mnie odpowiedź jest prosta: uwielbiam oryginalne stylizacje, a dla beanie rzuciłam w kąt mój ulubiony vintage beret ;3. Czapaja ta fajnie komponuje się z różnymi zestawami i dodaje człowiekowi tego jedynego w swoim rodzaju PAZURA, mrrrr.

    http://img203.imageshack.us/img203/2981/wicio.jpg

    wiktoriakab@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. So wear your awesome beanies and make your life the funniest!:)

    glorstine19@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. opowiedz: są po prostu bardzo wygodne, lansiarskie, modne, wyglada sie w nich dobrze ;(

    OdpowiedzUsuń

  40. Beanies nie od dziś i nie od wczoraj darzę miłością
    Dlaczego? Oczywiście -wyróżniają się wyglądem, wyjątkowością
    Ale powodów jest dużo więcej, zaraz je przedstawię:
    Po PIERWSZE- dzięki nim bardziej niż kiedyś stylami sie bawię
    Wcześniej byłam bardziej wstrzemięźliwa, spokojniejsza w ubiorze
    Beanie było przełomem - dziś do szaleństwa bardziej dążę!
    Po DRUGIE- moj chłopak uwielbia, gdy mam je na sobie
    Po TRZECIE - innymi czapkami memu wyglądowi"gorzej" robię
    Akurat beanie do mej twarzy i urody pasuje
    Dlatego na potęgę je oglądam i wyszukuję!
    Po CZWARTE - dlaczego one są tak wyjątkowe?
    Bo mimo, że niektóre ciuchy są tak eleganckie, galowe
    To taki mały przecież dodatek! Beanie nie za duże
    Dopełnia ten ciuch, robi niezłą modową burzę
    Po PIĄTE - mam z nimi dobre wspomnienia
    gdziekolwiek idę z beanie - no, nawet pogoda się zmienia!
    Robi się pozytywniej, weselej, atmosfera jest korzystniejsza
    To zasługa pewności jaką beanie daje- czuję się fajniejsza:P
    Po SZÓSTE - to przecież musi być rzecz doskonała
    Skoro przekonała się do niej moja przyjaciółka wspaniała
    Wcześniej mowiła - "nie, to wcale nie jest ładne, ani gustowne"
    Dziś sama szuka beanie - widzicie jakie z niej stworzenie zadziorne?
    Po SIÓDME - beanie naprawdę na wiele okazji pasuje
    Do szkoły, na spotkanie, gdy na imprezie ląduję
    Po ÓSME - jedna wada a może beanie zaleta wbrew pozorom...
    Gdy nadchodzą gorące dni, każą odejść wszelkim chłodom
    To nie za bardzo co prawda mogę beanie nosić
    Lecz potem jak na to czekam! Pod szafą mogę pościć
    By znów założyć beanie na swą głowę w dni chłodniejsze
    I wiecie co? To zaleta, bo czy uradowanie jest mniejsze
    Gdy na coś tak długo, długo czekamy?
    Póżniej to dostajemy -jeszcze bardziej doceniamy!

    B jak Bardzo dużo bym mogła argumentów podać
    E jak Eh...lecz po co mam Wam tutaj spamować?
    A ,bo Ależ każdy z Was wie, że beanie nie tylko ozdabia
    N jak: Nie powiecie że nie - Kitty to na zdjęciu udowadnia
    I jak : I widać! - dodaje tak dużo uroku i czaru
    E ,bo Ej! Kitty, zasłużonej osobie ją podaruj!


    mbolczak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Czapki te są idealnym rozwiązaniem dla osób chcących zwrócić na siebie uwagę- jak ja ;) Są wygodną opcją na każdą pogodę. Wybierając czapkę można wyrazić siebie poprzez własny wybór koloru, czy też aplikacji na niej zawartej. Moim zdaniem nie ma osoby której nie pasowałby ten wspaniały dodatek jakim jest czapka BEANIE. Npis 'die young' powinien być mottem każdej kobiety- gdyż mając nawet 70 lat powinnyśmy czuć się młodo! Ja umre młodo- nie wiem jak Wy! ;* Bardzo chce mieć tę czapkę! Mając 70 lat będę ją nadal nosiła. Czapka pasuje do mnie idealnie! ;> Ps. Ciekawy blog :p

    OdpowiedzUsuń
  42. klauddia1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Lubię beanie, bo jest do wszystkiego, fajnie leży na głowie, zwraca uwagę, jest ciepła, jest modna, jest fajniutka, nie tylko dobrze wygląda, ale też jest wygodna, jest dobrym sposobem na dopełnienie stylizacji gdy nie układają się włoski, ojj ma dużo zalet, żadnych wad. Lubię beanies za to, że są dla każdego i dla każdego są potrzebne!

    blog: http://hamatupa.blogspot.com/

    nobotego@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię beanie, ponieważ pasuje do każdego, są bardzo dopasowane, wygodne a za razem modne.;)

    paulaa1812@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubie beanie ponieważ przypominaja mi sie bajki z dzieciństwa. Takie tam czapki smerfów :D Ale je uwielbiam, miedzy innymi dlatego też że są wygodne !
    s.mindewicz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. BEANIE! tego nie da sie opisać i tyle. To jest nowy styl, który rzuca na kolana, no i ja też chce porzucać wszystkich na kolana, nie to żebym była jakąś terrorystką czy coś ale one są tak banalnie proste, że aż piękne. powodują miłość i ciepełko jak to powiada-Agatka z filmiku YT.
    kaatarzyna94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Pytanie jest proste dlaczego lubię beanie, ponieważ jest stylówka, orginalna, pasuje do wszystkiego i zapewni wygodę oraz świeży look od lata po zimię. Nawet w "Rainy Days" schowam włoski i jazda na miasto. Wygląda dobrze na dziewczynach i ma chłopakach, czyli orginalność się kładnia, pozdro2you.

    OdpowiedzUsuń
  48. Odpowiedź jest bardzo prosta z łatwością da się odpowiedzieć na nie. Czapki beanies są orginalne, na pewno z 100% wygodne i dają świeży look. Oraz wspomagają nas kobietki w tak zwane "Rainy Days" kiedy włoski nam mogą zmoknąć. Podobają mi się i chętnie chodziłabym z taką na głowie codziennie. Dają zajebisty fashion look i wszystko cacy, pozdro2you.

    OdpowiedzUsuń
  49. Moim zdaniem,beanie świetnie pasują do różnego rodzaju kurtek i innych narzutek, oraz są świetne na jesienne, zimowe oraz wiosenne chlodne dni! :) Z ciekawym napisem powyżej czoła wyglądają na prawdę ciekawie oraz modnie,mimo tego,iż jest po prostu zwykłą dopasowaną czarną czapką :) . Nie zapominajmy o tym,że oczywiście nie każdemu pasują, to jest niestety smutna prawda o której nie powinniśmy zapominać. Co ciekawe, cenię sobię w tym momencie beanie ,ponieważ nie ma jej każdy :) Za jakiś czas, nie ważne kiedy, nie ważne gdzie, wychodząc z domu będziemy je widzieć na głowach każdej wystylizowanej, bądź nie, dziewczyny. Lecz póki co, cenie je sobie bardzo,ponieważ bardzo mi sie podobają, są bardzo wygodne, i bardzo chciałabym taką mieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Za co lubię Beanie?
    Piękna czapka, oryginalna, z Beanieland'u idealna. Czy to w piątek czy w niedzielę, pięknie głowę przyodzieje. :)


    alicjadan@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Lubię BEANIE za to że gdy zawsze przymierzam tę czapkę mojej koleżanki zamieniam się zupełnie w kogoś innego ;) Ze słodkiej "blondyneczki" zamieniam się w zadziorną licealistkę z charakterkiem. BEANIE rzuca na kolana wszystkich swoją wyrazistością, stylem i po prostu oryginalnością :)
    email: afro95@wp.pl
    a blog : morangobonita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Lubię Beanie, ponieważ dzięki niej mogę wyrazić siebie, odzwierciedla mój styl, samopoczucie, humor i mogę nosić ją kiedy tylko chcę, nawet latem. : ))

    magdaa.26@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Za co lubię beanies? Tutaj można by się rozpisać na bardzo dużo, ale przede wszystkim mimo, że wiele podobnych można spotkać za każdym "rogiem" TE czapki mają w sobie coś co od razu mówi nam, że to tą trzeba kupić - nie żadną inną! ;)

    ngru@onet.pl

    Pozdrawiam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  54. Czapkę Beanies lubię za to,
    że dla lansu nawet w lato
    zdobić może moją głowę
    jest to bardzo nietypowe
    w zimie grzeje moje uszy,
    a śnieg na włosy mi nie prószy
    czapka ta to me życzenie
    pomóż spełnić mi marzenie!

    ola5151@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  55. Beanies bardzo lubię za ich uniwersalność. Można je założyć praktycznie do wszystkiego, na każdym wyglądają dobrze i można zakupić czapkę z dowolnym napisem - czyli nic na siłę, nie musisz wyglądać dokładnie tak, jak inni. Poza tym, kiedy patrzę na zdjęcia ślicznych dziewczyn w tych czapkach, to od razu mam ochotę wziąć się za siebie, zrobić na bóstwo i wskoczyć w taką czapeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Kocham Beanies mimo, iż żadnej nie mam. Są ładne, oryginalne no i grzeją w uszka. Pasują do wszystkiego, a napisy przyciągają wzrok.
    Dodaję jeszcze krótki wierszyk ♥ :
    'Beanies- ładne, boskie, przyciągające
    kobiece, stylowe wręcz onieśmielające
    Z uśmiechem patrzysz na taką czapkę
    i aż zaczynasz mieć ochotę na kanapkę
    Jesz, jesz i jesz cały czas
    kfc, mcd, ale czapkę ubraną ciągle masz
    Mimo, że przytyłaś i to dosć całkiem sporo
    Czapka beanies dalej wygląda bardzo zmysłowo
    Więc chcę wygrać ten konkursik wielki
    i będe tak szczęśliwa, że aż uronie kropelki'

    * kropelki czyli łzy.. nie znalazłam innego rymu :D

    E-mail : daria.345@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Beanie są świetne , ponieważ dosyć , że podoba mi się sposób w jaki odstają , to są bardzo modne. Odzwierciedlają osobę oraz jej humor.Beanie jest bardzo praktyczna i uniwersalna i pasuje do wszystkiego ! ankaaa.98@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Odpowiedz na "Za co lubisz beanies" sama się nasuwa. Są to świetne czapki,o bardzo dobrej jakości które można ubrać w każdą pore roku. Pasują na sportowo jak i na elegancko. Elegancko? Myśle że moga przełamać jakiś stopień tego ubioru. Kupując beanies nie pożałujesz swojego zakupu. Czapki te nadadzą Ci pewności siebie, świeżości i stylu.
    hardwoman@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  59. Na to pytanie mogę szybko i prosto odpowiedzieć, uwielbiam je za to, że pasują do mojego stylu, czyli do każdej mojej stylizacji oraz dlatego, że idealnie współgrałaby z moimi czarnymi conversami :) pragnę jej!
    e-mail: Pisia5@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Pasuje do wszystkiego,
    Możesz ubrać ją do byle czego.
    SWAG w niej masz,
    Jesli chodzi o styl-rade dasz!
    ,,Fuck it", ,,Die Young,,
    To jest właśnie Beanieland!
    Super wygląd, jakość niesamowita,
    W niej jestes szekszi czika.
    Badź na topie, badź swaggerem,
    Zacznij być w modzie, zacznij być hipsterem.
    To się opłaca, bo niska cena,
    Kto takiej czapki nie chce?- takiego nie ma.
    Naprawde warto beanie kupić, aby styluwy nigdy nie zgubić!
    Dlatego chętnie taką czapkę bym nosiła,
    I grzecznie o wygranie konkursu prosiła :)
    polka99sz@gmail.com -tu mój e-mail jest,
    Pamiętajcie BEANIE jeste THE BEST.


    OdpowiedzUsuń
  61. Mojej kochanej dziewczynie sie podoba i chciałbym bardzo zrobić jej taki prezent i wygrać taką czapke :)

    OdpowiedzUsuń
  62. BEANIE wyraża więcej niż 1000 słów, dlatego je lubie :D

    OdpowiedzUsuń
  63. http://abyssmodal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Beanies lubię przede wszystkim za to, ze świetnie wyglądają, szczególnie jak są urozmaicone w różne dodatki, napisy itp. Pasują prawie do wszystkiego i są jednym z podstawowych elementów ubioru swaggerów! Bez beanie nie wychodzę z domu!

    e-mail: agers.kupczak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. SĄ PIĘKNE NAJPIĘKNIEJSZE <3

    OdpowiedzUsuń
  66. Beanie lubię za to, że jest inna niż zwykle czapki. Człowiek jest z nią zauważany i wyróżnia się z tłumu. Dodaje stylu każdemu strojowi. Chciałabym mieć ją w swojej szafie, aby dodać nieco oryginalności do moich outfitów.

    Agata T.
    at98@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. a kiedy będą wyniki? :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Beanie są świetną alternatywą dla zwykłych czapek w których wszyscy chodzą. Można w nich wyglądać niepowtarzalnie i fajnie. Mają najlepsze hasła , niepowtarzalne , a jednak nie wygląda się w nich jak głupek bo są na uniwersalnym tle :) Są po prostu supeer!!
    misia_1906@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Beanie .. hm no cóż genialne są za to, że to czapki w których nareszcie jest ciepło wszystkim zmarzluchom takim jak ja, można je założyć nawet do obcasów i spódnicy. Podkreślają charakter i styl przez swoje oryginalne nadruki. Nie jest to czapka dla tych którzy nie lubią wyróżniać się z tłumu. Beanie to najpraktyczniejsze odkrycie tej zimy - choć zapewne powitamy w nich również wiosnę. Chętnie ugoszczę je w mojej szafie, choć pewnie i tak długo w niej nie poleżą... Szybko wyskoczą bo dalej mi zimno... ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Uwielbiam je, poniewaz dzieki nim nawet w momencie, gdy mam ' bad hair day ' wygladam i czuje sie zajebiscie . Zakladam taka czapeje i nie musze kombinowac z reszta stroju, bo to ona robi cala ' stylizacyjna robote '

    wicia1197@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. No to tak, moim zdaniem czapki beanie są świetne dlatego że idealnie wpasowują się w panujący teraz 'hipsterski' styl. Są bardzo stylowe i uniwersalne, dobre na każdą porę roku. Jednym słowem - genialne.

    karolinka.gawot@gmail.com (:

    OdpowiedzUsuń
  72. Beanies uwielbiam za prostotę. Mogę założyć je do wszystkiego, idealnie uzupełniają mój codzienny strój.

    OdpowiedzUsuń
  73. Jam jest niewiasta, która jeno swą lichą kolekcję okryć głowy powiększyć chciała. Wżdy sromota przyznać, iż tej krotofilii doznać nie mogła.
    Dyć w świecie teraźniejszym hańba dla tych, którzy śćwirdzić swego stylu nie potrafią!
    Zyści ja niesamowitą niespodziankę, jeśli to Wasza mość na zwycięzcę wybierze me skromne serce.
    Chędogi podarek przyjmę z ochotą. Nie proszę pardonu póki celu swego nie osiągnę.
    Wielkie nadzieje co do nawidzianej odzieży posiadam, boście szlacheckie Pany na królewskiej ziemi.
    Za niedziel kilka wyniki obaczym, tedy zdecydujem czy dusza się promieniem oblewa.

    Tak nawiasem mówiąc: pożądam tej czapki <3

    OdpowiedzUsuń
  74. Uwielbiam Beanies, bo są świetne, mają oryginalne napisy, które wyrażają każdego. Mimo, że mam już 2 to chcę więcej! Są wygodne w noszeniu, pasują na każdą porę roku. Koleżanki mi zazdroszczą świetnych czapek, a ja się sobie w nich podobam. :D
    martabal5@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  75. na bani ładny potwórland, więc lepiej przykryć głowę czapą od BEANIELAND
    firma super, extra, pomysłowa i na głowę powalona,
    pomysły co wymyślają, nie jedni przekreślają, lecz moja opinia usatysfakcjonowana,
    taka czapa to mega sprawa!
    karolyn_1997@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Beanies? Coś niesamowitego :D Nie posiadam ani jednej, od zawsze chciałam jakąś, ale nie mogę się zdecydować która by mnie.. odzwierciedlała. Beanies są oryginalne m.in dzięki różnym napisom. Bardzo lubię czapki, teraz zresztą jest zima i marzną uszka.. : ] Pasują do różnych stylizacji, fryzur i outfitów.. Nigdy jeszcze nie spotkałam kogoś z taką czapką, więc uważam, iż są rzadkie : ] Lubię się wyróżniać i taka czapeczka by mi bardzo pomogła.

    dominikazalas@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Skromną kolekcję beanies powiększyć bym chciała.
    Wzrok na siebie bym kierowała,
    Gdybym jeszcze jedną z Beanielanda miała...
    Za co lubię beanies? Odpowiedź jest prosta.
    Czasem na czole wyskoczy Ci krosta.
    Grzywki nie masz, ot na środku przedziałek,
    I co teraz zrobić kiedy już poniedziałek?
    Z BEANIELANDA najlepiej czapencję założysz,
    Za mało czasu, włosów też nie ułożysz.
    Więc znowu beanie ratuję ci życie,
    To taki twój przyjaciel skrycie.
    Do tej listy SWAG jeszcze zaliczmy,
    To taki modny styl uliczny.
    Jak na głowie beanie ma się,
    To znaczy, że wiesz co jest na czasie.
    Wszyscy pięknie wyglądają,
    Gdy na głowie czapkę mają :)


    blameitonme15@gmail.com




    OdpowiedzUsuń
  78. beanies! są świetne, nie raz uratowały moje zmarznięte uszy przed mrozem!!! Tę chciałabym dla siostry w prezencie! Są meeeeeeega stylowe i choć ślepo nie podążam za modą to tę czapkę powinien mieć każdy! Są ponadczasowe, pasują do wszystkiego i doskonale ochraniają głowę przed utratą zimna. Nie mieć beanies to tak jakby nie mieć choć jednej pary białych skarpet w szafce z bielizną... I LOVE BEANIES <3

    OdpowiedzUsuń