Still cold

Witam Was po przerwie :) Właśnie umyłam włosy i siedzę z odżywką. Dużo nowych rzeczy przybyło do mnie w ostatnim czasie a jakoś nie miałam czasu się tym zająć. Wciąż jest bardzo zimno i nawet kiedy mam ochotę na sesję to nie da rady zrobić dobrych zdjęć bo moja fotograf ma czerwone ręce po 15 minutach a ja jestem tak zmarznięta że zaczynam się trząść :D Czekam na cieplejszą pogodę i wezmę się do roboty :)
Mam w planach umieścic post o pielęgnacji moich włosów i zapytać Was o jakieś porady i wypróbowane kosmetyki.

A narazie zapraszam na zdjęcia :) Odrazu przepraszam za głupie miny, ale wiatr wiał mi w oczy, było -10 !







SHOES ELILU | BAG H&M | PANTS BERSHKA | COAT ZARA | SCARF H&M | GLASSES RB | GLOVES SIX 







30 komentarzy:

  1. boże co ty chuda *-* zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciągle próbuje przytyć :(

      Usuń
    2. przytyć?? Po co ? wyglądasz normalnie !

      Usuń
    3. może i wyglądam normalnie, ale mam sporą niedowagę..

      Usuń
    4. jak chcesz przytyć to smaruj kanapki majonezem zamiast masła :)

      Usuń
    5. ja tak robie i nie tyje :<

      Usuń
  2. Jesteś bardzo ładna i uwielbiam Twój styl <3

    OdpowiedzUsuń
  3. genialna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  4. no to zapraszam na mojego bloga o pięlęgnacji włosów! :) Widzę, że masz w planach pytać, to Ci podaję adres:

    little-blond-witch.blogspot.com :)

    Super zdjęcia, 3 najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś taka śliczna, zazdroszczę ;)
    Twój styl jest oryginalny, po prostu zawsze świetnie wyglądasz. Jesteś mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no za ładna to nie jesteś :* pozdrowienia z małopolski <3

    OdpowiedzUsuń
  7. też próbuje przytyć i nie umiem, masz śliczne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam sporą niedowagę i da się z tym żyć , a nie sądzę żeby była jakakolwiek potrzeba abyś przytyła,ponieważ wcale nie jesteś jakoś specjalnie chuda.

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam sporą niedowagę, nie przejmuj się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to samo.. nawet większą od Ciebie ..

      Usuń
  10. Hej, śliczna stylizacja :) Zastanawiam się nad kupieniem takich butów i mam pytanko, czy są wygodne ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne okulary i buty ^^

    Zapraszam http://abyssmodal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. O moja Kitty <3 Promieniejesz kochana :* Wyglądasz ślicznie! Zapraszam Cię na mojego bloga, na którym trwa konkurs:) a do wygrania jest dowolnie wybrana para butów :) Jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam:) Wesołych świąt <3

    http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne masz stylizacje ^^
    A te butki to boskie :3 Sama mam podobne, ale te tez bym chciala do kolekcji <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Postaram sie odpowiedzieć w następnym tygodniu - dam znać jak to zrobię :), buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tutaj nie widzę żadnych głupich min :) pięknie wygladalas, w sumie jak zawsze .

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna jak zawsze :)

    ___
    Obserwuję ,
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. -10?
    Naaa bank! Było -100! Machnęłaś się o zero!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne spodnie, też takich szukam!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się oryginalność Twojej urody :3

    zpasjadozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna jesteś :)

    Zapraszam! u mnie w tej chwili jest konkurs do wygrania Truskawkowy eos i produkty z wSPAniale. Zachęcam do brania udziału! rasberrynotebook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń