One more summer day

Kolejny post, bo mam trochę zdjęć do pokazania :) Za oknem ciągle pada śnieg, a ja tęsknie za latem i myślę o letnich stylizacjach. Dokończyłam wygląd bloga i mam nadzieję że Wam się podoba.
Cały dzień siedzę w domu mimo że mam sporo na głowie. Cały czas zbieram się do wystawienia na allegro paru rzeczy, w sumie uzbierała się już cała siatka od tego czasu :D

Mam nadzieje że niedługo nadejdzie kres smętnych zimowych dni, bo u mnie ciągle sypie ! Wiosno nadchodź.

Kilka zdjęć z letniej sesji, jednej z moich ulubionych :)













Zdjęcia zrobiła Angelika Zbojeńska  

SHIRT H&M | COAT HOUSE | GLASSES PRIMARK | SKIRT H&M | BAG NEW YORKER





26 komentarzy:

  1. Jesteś śliczna! <3 blog też jest cudowny :D już dodałam go do zakładek i będę tu regularnie zaglądać :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nogi <3

    http://muffinssfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ;D
    Masz wspaniałe włosy <3 Bardzo mi się podoba twoja torba ^^
    Kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna<3 trzyma kciuki

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia. Od razu obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz zniszczone i sianowate włosy. Czy Ty je w ogóle pielęgnujesz? Wyglądają jak druty. Fuj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę żeby wyglądały jak druty, bardzo lubię swoje włosy i pielęgnuję je bardzo często, założyłam nawet fanpage o "włosomanii". Mam w planach zamieszczenie zdjęć swoich aktualnych włosów, kiss ;)

      Usuń
  7. oj śliczny kiciuś ;) Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka ty jesteś prześliczna i fotogeniczna <3!

    OdpowiedzUsuń
  9. podobasz się sobie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm raz tak raz nie, jak prawdopodobnie każda dziewczyna. Nie jestem idealna ale staram się wyglądać w miarę najlepiej, lubię o siebie dbać i generalnie nie mam problemu z zaakceptowaniem swojego wyglądu :)

      Usuń
  10. śliczna jesteś naprawdę modelowa twarz :)

    http://whatsmylifestyle.blogspot.com/ Zapraszamy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kitty, prześlicznie wyglądasz! Świetna stylizacja, szczególnie torebka. Masz bardzo ciekawy typ urody :)
    W wolnej chwili zapraszam - http://madamemagnifica.blogspot.com/ .Dopiero zaczynam i byłoby bardzo miło, gdyby moja ulubiona adminka MChZ dodała mój blog do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  12. troszkę jak Mischa Barton w The O.C. na ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! ;D Słyszałam też porównanie do Karen z Californication :D

      Usuń
  13. Piękne zdjęcia! Swietny blog, obserwuję! :)

    Pozdrawiam fashionfobia.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś bardzo fotogeniczna,podobają mi się zdjęcia, oraz stylizację.

    Zapraszam do obejrzenia mojego bloga: damerocky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz piękną twarz <3 pasujesz do rockowego stylu :D na jednym zdjęciu przypominasz też z twarzy z rooney mare <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! ;D mi się właśnie wydaje że nie za bardzo, że mam zbyt słodką urodę. Ale bardzo lubię ostrzejszy styl :)

      Usuń
  17. zapraszam http://wildedeer.blogspot.com/

    ps.Masz bardzo fajny typ urody :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi... You are very beatutiful, i'm from Brasil... You understand me???
    I don't know speak english very good...
    I fall in love for you blog! Congratulations!!!
    Kisses...
    visit me: vitt-perfectworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się zdjęcia. Zdecydowanie ta stylizacja jest moją ulubioną :) Wyglądasz świetnie :)
    Dodaję do obserwowanych i będę śledzić na bieżąco!
    Pozdrawiam cieplutko, Gosia
    http://gosiabaszak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń